Ungdomsläger!

Ungdomslägret för 2023 är över!

Det är vår medlem Therése Andersson som arrangerat och varit med ungdomarna under helgen! Ett väldigt stort tack till Therése som gjort detta möjligt!

Det var två dagar som började med en markarbetes-lektion med sina ponnys inne i ridhuset, därefter åkte ponnysarna hem och ungdomarna fick hänga med Therése där de fick fika, ha teori, leka kurragömma och hoppa tvåbenshinder!

Tjejerna sov sedan över i klubbhuset, där det var film som avslutning på första dagen.

Dag 2 började med att ponnysarna kom tillbaks till klubben och de fick hoppa på Evelyn Sanders stora fina gräsbana. Alla hoppade galant!

Därefter var det lunch samt teori om vad Grönt Kort är för något.

Lägret avslutades med att ungdomarna fick varsin Goodiebag och sen var det lite rolig tvåbenshoppning samt god fika!

Vi vill tacka:

Ann-Sofie Carlsson för att du städade och gjorde fint i klubbhuset innan ungdomarna anlände.

Therése Andersson för att du har arrangerat och ordnat med i princip ALLT.

Catarina Svensson för att du fixade väldigt fina Goodiebags till tjejerna.

Kicki Sander för att vi fick låna dina fina tvåbenshinder!

Evelyn Sander för att vi fick hyra din fina bana.

Till alla härliga tjejer som kom till lägret och var så snälla och gulliga mot varandra!

Vi hoppas på att det blir fler roliga aktiviteter för ungdomarna till hösten och även nästa år!

UNGDOMSLÄGER 29-30 JULI - 2023

Vi anordnar roligt ridläger under två dagar på Himledalens Ridklubb! Läs hela inbjudan nedan: